Noodzaak sponsoring

Het bestuur van Leonidas streeft er naar om onze teams, en in het bijzonder het eerste team, met behulp van het bedrijfsleven op districtsniveau te laten acteren. Naast het prestatiegerichte aspect spelen ook de recreatieve teams een belangrijke rol binnen Leonidas. Een samenspel van recreatie en prestatie vormt immers de basis van een gezonde vereniging én succes. Dit alles kunnen we dan ook alleen maar bereiken door middel van een brede groep sponsoren/partners.

Om de ambities op sportief gebied waar te kunnen maken, hebben we een beleidsplan voor de lange termijn, een goede organisatie, een goede accommodatie met een kunstgrasveld, professioneel jeugdbeleid en een open oog voor de rol die we als club op maatschappelijk/sociaal gebied in en rond Noordwolde vervullen. Zonder sponsoring is het niet mogelijk om al deze ambities waar te maken.

Sponsors profiteren van grote naamsbekendheid, in het algemeen of onder een specifieke doelgroep, gekoppeld aan een sportief imago. U presenteert u zelf via Leonidas als een ondernemer en werkgever die de noodzaak van bewegen inziet. Nog veel belangrijker is dat bewegen en sporten ook echt leuk kan zijn, waardoor allerlei psychische, sociale en maatschappelijke problemen kunnen worden aanpakt of voorkomen.

Sponsormogelijkheden

Binnen de Leonidas bestaan er diverse sponsormogelijkheden die passend zijn voor vrijwel elk budget.

Jumbo de Jong is sinds 2011 hoofdsponsor.

Reclamebord (of spandoek of vlag)

Langs het prachtige kunstgrasveld kan ook uw bord hangen. Het bedrijf Alfalet in Noordwolde levert voor ons sponsorborden voor 150 euro (6 mm trespa met daarop een gesneden vol-vinyl of een print met UV beschermlaag). Deze borden gaan minimaal zes jaar mee en zijn bal en hufter proof. U mag ook zelf een bord aanleveren formaat 250 x 60 cm. Voor het ophangen vragen we een bedrag van 100 euro per jaar en dan voor minimaal drie jaar. Ook tijdens incidentele activiteiten, zoals toernooien, is het mogelijk een spandoek of vlag op te hangen.

Sponsor weekbericht

Het digitale weekbericht wordt iedere week naar alle leden verstuurd. Het toevoegen van uw bedrijfslogo aan het weekbericht kost 35 euro per jaar.

Kledingsponsor

Op dit moment lopen voor alle teams contracten. Maar er komt vast weer spoedig een moment waarop een sponsor nodig hebben voor bijvoorbeeld een jeugdteam. Wel bestaat nu de mogelijkheid om sponsor te worden op ongeveer 50 trainingspakken voor alle jeugdleden, die competitiewedstrijden spelen. Want wat is er mooier dan uw bedrijfsnaam en logo op de trainingspakken, shirts en/of tassen van een heel jeugdteam te zien. Afhankelijk van het team wat u sponsort gaat uw bedrijfsnaam de regio door. De keuze van kleding wordt bepaald door bestuur, om eenheid te bewaren. Wij vragen graag voor u offertes aan. Foto’s van onze teams worden op onze website en in ons clubblad geplaatst. Bij kampioenschappen komen teamfoto’s ook in nieuwsblad Stellingwerf.

Balsponsor (rond € 40,-)

We bieden de mogelijk om bij een thuiswedstrijd van ons eerste team als "balsponsor" een nieuwe bal aan te bieden in ruil voor naamsbekendheid op website en in ons clubblad. U bent tijdens de wedstrijd waarvan u balsponsor bent welkom om een hapje en een drankje met ons te nuttigen. Ook de aanschaf van ballen voor de jeugd is een optie.

Bedrijfsnaam en logo op de website

Op onze website komt een logo met een link naar uw website.