Wanneer het je leuk lijkt om bij Leonidas te gaan korfballen, kan er eerst een aantal keren vrijblijvend meegetraind worden. Wanneer het bevalt, krijg je van de trainer een opgaveformulier en het informatieboekje (beide zijn ook te downloaden onderaan deze pagina). Het opgaveformulier kan (vanaf 7 jaar samen met een pasfoto!) bij de ledenadministratie worden ingeleverd:

Rudolf Wolbers
Geldering 66
8391 KZ Noordwolde

Ook kan het aan je trainer of coach worden gegeven.

Zodra deze aanmelding is geregistreerd komt er een spelerskaart (dit is niet van toepassing voor de Kangoeroe Klup en Welpen) die in het bezit van de desbetreffende coach blijft. Wij verzoeken jullie vriendelijk om adreswijzigingen door te geven aan de ledenadministratie. Het up-to-date houden van de ledenadministratie is noodzakelijk, enerzijds ten opzichte van de KNKV (competitiedeelname, bondsafdrachten, etc) en anderzijds voor onszelf (denk bijvoorbeeld aan de verspreiding van het clubblad).

Het lidmaatschap loopt per korfbalseizoen (van juli tot juli) en wordt stilzwijgend met telkens één jaar verlengd. Gezien we aan een teamsport doen is het dus niet mogelijk om halverwege het seizoen te stoppen! Wanneer je het lidmaatschap wilt beëindigen, dien je je vóór 1 mei schriftelijk bij de ledenadministratie af te melden.

Contributie

De contributie wordt jaarlijks opnieuw vastgesteld in de algemene ledenvergadering. De inning hiervan verloopt via een automatisch incasso waartoe de vereniging gemachtigd wordt via het aanmeldingsformulier. Ons bankrekeningnummer is NL52RABO0131797190 (Rabobank).

• Voor de Kangoeroe Klup bedraagt de contributie €6,00 per maand.
  • Voor kabouters en welpen bedraagt de contributie €7,00 per maand.
  • Voor C-aspiranten bedraagt de contributie €10,00 per maand.
  • Voor D-pupillen bedraagt de contributie €10,00 per maand.
  • Voor E-pupillen bedraagt de contributie €8,00 per maand.
  • Voor F-pupillen bedraagt de contributie €8,00 per maand.
  • Voor junioren bedraagt de contributie €12,00 per maand.
  • Voor senioren bedraagt de contributie €17,00 per maand.
  • Voor niet-spelende leden bedraagt de contributie €7,00 per maand.

Het is tevens mogelijk om donateur te worden van onze vereniging (vanaf minimaal 5 euro) of om u op te geven als niet-spelend lid. Neem hiervoor contact op met:

Hannes de Vries
Nieuwstraat 40